Organiseert u binnenkort een evenement? Dan bent u bij ons op het juiste adres.
Wanneer u een evenement bij ons aanmeldt, dan maken wij een afspraak om het evenement met u door te nemen. Wij nemen dan onder andere met u door wat de te verwachte bezoekersstroom is, hoe de infrastructuur er rondom het evenement uit ziet, waar de knelpunten liggen en wat uw wensen en verwachtingen zijn. Aan de hand hiervan wordt door ons een plan opgesteld en vervolgens een offerte opgemaakt.
Op het moment dat de offerte getekend is en alles duidelijk is, zorgen wij voor de benodigde verkeersregelaars. Zij krijgen van ons een uitgebreide instructie voorafgaand aan het evenement, zodat zij van alle benodigde informatie op de hoogte zijn. Op die manier zorgen wij ervoor dat alle verkeersstromen rondom uw evenement veilig worden geregeld. Na afloop van het evenement ruimen wij onze materialen weer op en tevens evalueren wij graag het evenement met u.
Indien u gebruikt wilt maken van onze diensten kunt u onderstaand formulier invullen, zodat wij contact met u kunnen opnemen. Let er wel op dat de aanvraag uiterlijk drie weken voor aanvang van het evenement bij ons binnen moet zijn. Dit enerzijds in verband met de aanstelling van de verkeersregelaars door de gemeente en anderzijds om alles goed met u te kunnen voorbereiden.
Onze opdrachtgever
Enkele van onze tevreden opdrachtgevers zijn:
Gemeente Hendrik-Ido-Ambacht
JAM Fietstocht
Oranjevereniging Hendrik-Ido-Ambacht
Nieuwjaarsduik Hendrik-Ido-Ambacht
Wantijpop Dordrecht
Florensis Hendrik-Ido-Ambacht
Gezamenlijke horeca Veerplein Zwijndrecht
Verkerkloop (Verkerk groep) Zwijndrecht
Sinterklaasintocht Hendrik-Ido-Ambacht
Stichting Dancetour
Inner Circle Run Hendrik-Ido-Ambacht
Slag van Ambacht (wielerronde) Hendrik-Ido-Ambacht